Uplatnění reklamace
Postaráme se o vás i po nákupu
V Novaline pro nás péče o zákazníky nekončí odesláním balíčku. Naopak – právě tam začíná naše skutečná práce. Chceme, abyste měli jistotu, že i když se po cestě nebo při používání výrobku objeví komplikace, vždycky stojíme na vaší straně.
Jsme tu proto, abyste se cítili bezpečně a s důvěrou. Když se cokoliv stane, společně to vyřešíme – rychle, férově a s respektem k vám i vašemu času. Žádné složité formuláře, žádné zbytečné překážky. Jen otevřená komunikace a řešení, které pro vás bude nejlepší.
Víme, že radost z domova tvoří detaily. A když se jeden z nich nepodaří, je na nás, abychom vám ji vrátili zpět. Proto k vám naše péče přichází nejen s výrobkem, ale i s jistotou, že se na nás můžete spolehnout kdykoliv.
Nakupovat u Novaline znamená mít partnera, který se stará – od prvního kliknutí až po roky radosti s našimi výrobky.
UPLATNĚNÍ REKLAMACE / reklamační list - si můžete vytisknout zde

